DIGI-SPRÁVA
Převod zvuku na text
Převod zvuku na text (známý také jako automatická transkripce) na jednáních zastupitelstva umožňuje přeměnit mluvené slovo zaznamenané během jednání na psaný text. Základní princip fungování spočívá v tom, že zvukový signál z mikrofonů nebo nahrávacích zařízení je zachycen a přenesen do softwaru, který ho analyzuje a přeměňuje na textovou podobu. Tento software využívá technologie automatického rozpoznávání řeči (ASR), která identifikuje jednotlivá slova a fráze v audio nahrávce a přiřazuje jim odpovídající textovou podobu.
Prostředí pro zápis ze zasedání zastupitelstva
Prostředí pro přípravu zápisu ze zasedání zastupitelstva je přehledné a vytvořené s ohledem na potřeby starostů. Šetří čas při organizaci veškerých potřebných informací a úkonů souvisejících s přípravou zápisu ze zasedání zastupitelstva.
Dokumentace bodů z jednání jedním kliknutím
Veškeré dokumenty a materiály související se zápisem ze zasedání zastupitelstva jsou uloženy na jednom místě a snadno vyhledatelné. Díky tomu není potřeba ztrácet čas hledáním a procházením různých zdrojů či souborů při přípravě zápisu ze zasedání zastupitelstva.
Jednoduchá a elegantní prezentace na jednání
Automatická tvorba atraktivní vizuální prezentace pro konkrétní jednání, a to bez nutnosti manuálního vytváření.
Přehledná evidence a snadné vyhledávání
Evidence usnesení z jednání zastupitelstva umožňuje systematicky a přehledně evidovat výsledky zasedání zastupitelstva, což usnadňuje vyhledávání a získávání informací o předchozích usneseních zápisu ze zasedání zastupitelstva.
Rychlé vyhledávání pomocí klíčových slov
Vyhledávání skrze klíčová slova poskytuje rychlý a přesný přístup k zápisům, usnesením a podkladům.
PŘEVOD ZVUKU NA TEXT
Pro zastupitele a členy rady
Přehled jednání – zápis ze zasedání zastupitelstva
Přehledný seznam jednání je významným nástrojem pro zastupitele, který jim výrazně usnadňuje orientaci v zápisech a dalších dokumentech spojených s jednotlivými body jednání.
Jednotné místo pro podklady
Umožňuje snadný a rychlý přístup ke všem důležitým dokumentům a informacím spojených s daným jednáním. Tímto způsobem se můžou zastupitelé efektivně připravit na jednání a získat veškeré potřebné informace na jedno kliknutí.
Efektivní vyhledávání podkladů
Možnost vyhledávání podkladů umožňuje zastupitelům rychlé a efektivní vyhledávání konkrétních dokumentů a informací v souvislosti s jednáním.
Přístup odkudkoliv
Dostupnost odkudkoliv umožňuje zastupitelům přístup k systému a podkladům prostřednictvím internetu z libovolného místa a zařízení.
PŘEVOD ZVUKU NA TEXT
Pro zapisovatele
Možnosti zapisování – Zápis ze zasedání zastupitelstva
Lze zapisovat přímo během jednání zastupitelstva, což šetří čas a zajišťuje přesnost zápisu ze zasedání zastupitelstva. Navíc je možné zápis doplňovat i po jednání pro další kontrolu a upřesnění informací obsažených v zápisech ze zasedání zastupitelstva.
Rychlé navázání na přípravu
Navázání na přípravu zasedání zastupitelstva umožňuje snadné přenesení připravených podkladů a informací do zápisu ze zasedání zastupitelstva, což usnadňuje a zrychluje proces tvorby zápisu jednání.
Flexibilní tvorba zápisu
Možnost nejprve vygenerovat podklady na jednání, ručně zapsat poznámky a následně zápis dokončit, dává zapisovatelům flexibilitu v tvorbě zápisu a přizpůsobení procesu svým preferencím.
Přehledný zápis jednání
Přehledná struktura zápisu zajišťuje snadné čtení a procházení zápisu jednání, což usnadňuje orientaci v obsahu a vyhledávání konkrétních informací.
Automatické číslování bodů a usnesení
Digi-Správa eliminuje potřebu ručně číslovat jednotlivé body a usnesení. Vše je číslováno automaticky.
Zvukové přepisy jednání do textu
Převod zvukových záznamů na text zajišťuje přesný a kompletní přepis jednání. Umožňuje snadné vyhledávání konkrétních pasáží, což zapisovatelům usnadňuje orientaci v průběhu jednání. Díky přepisu do textu mají zapisovatelé k dispozici přehledný a strukturovaný záznam, který je snadno prohledatelný.
PŘEVOD ZVUKU NA TEXT
Pro tajemníky a asistenty
Přehledná evidence jednání
Přehledná evidence všech jednání umožňuje tajemníkům snadno procházet a vyhledávat informace o předchozích jednáních, čímž zajišťuje efektivní správu a dostupnost veškerých relevantních dat.
Správa bodů jednání
Možnost vytvářet, editovat a spravovat jednotlivé body jednání umožňuje tajemníkům flexibilně připravovat program jednání a aktualizovat ho podle potřeby.
Tvorba důvodových zpráv
Tvorba důvodových zpráv usnadňuje tajemníkům detailní popis a správu podkladů k jednotlivým bodům jednání.