DIGI-SPRÁVA
Zastupitelstvo obce
Zastupitelstvo obce je volený zákonodárný orgán místní samosprávy, který reprezentuje občany dané obce. Skládá se z členů, kteří jsou voleni ve volbách občany obce. Zastupitelstvo obce má za úkol přijímat rozhodnutí v záležitostech týkajících se obce, jako jsou například rozpočet obce, místní plánování, veřejné služby, infrastruktura, životní prostředí a další záležitosti místního významu. Členové zastupitelstva jsou voleni na určité období, obvykle čtyři roky, a mají právo rozhodovat o věcech, které ovlivňují život a fungování obce. Zasedání zastupitelstva obce jsou veřejná a občané mají možnost se účastnit, případně se na nich vyjádřit.Prostředí pro zápis ze zasedání zastupitelstva
Prostředí pro přípravu zápisu ze zasedání zastupitelstva je přehledné a vytvořené s ohledem na potřeby starostů. Šetří čas při organizaci veškerých potřebných informací a úkonů souvisejících s přípravou zápisu ze zasedání zastupitelstva.
Dokumentace bodů z jednání jedním kliknutím
Veškeré dokumenty a materiály související se zápisem ze zasedání zastupitelstva jsou uloženy na jednom místě a snadno vyhledatelné. Díky tomu není potřeba ztrácet čas hledáním a procházením různých zdrojů či souborů při přípravě zápisu ze zasedání zastupitelstva.
Jednoduchá a elegantní prezentace na jednání
Automatická tvorba atraktivní vizuální prezentace pro konkrétní jednání, a to bez nutnosti manuálního vytváření.Přehledná evidence a snadné vyhledávání
Evidence usnesení z jednání zastupitelstva umožňuje systematicky a přehledně evidovat výsledky zasedání zastupitelstva, což usnadňuje vyhledávání a získávání informací o předchozích usneseních zápisu ze zasedání zastupitelstva.Rychlé vyhledávání pomocí klíčových slov
Vyhledávání skrze klíčová slova poskytuje rychlý a přesný přístup k zápisům, usnesením a podkladům.ZASTUPITELSTVO OBCE
Pro zastupitele a členy rady
Přehled jednání – zápis ze zasedání zastupitelstva
Přehledný seznam jednání je významným nástrojem pro zastupitele, který jim výrazně usnadňuje orientaci v zápisech a dalších dokumentech spojených s jednotlivými body jednání.Jednotné místo pro podklady
Umožňuje snadný a rychlý přístup ke všem důležitým dokumentům a informacím spojených s daným jednáním. Tímto způsobem se můžou zastupitelé efektivně připravit na jednání a získat veškeré potřebné informace na jedno kliknutí.Efektivní vyhledávání podkladů
Možnost vyhledávání podkladů umožňuje zastupitelům rychlé a efektivní vyhledávání konkrétních dokumentů a informací v souvislosti s jednáním.Přístup odkudkoliv
Dostupnost odkudkoliv umožňuje zastupitelům přístup k systému a podkladům prostřednictvím internetu z libovolného místa a zařízení.ZASTUPITELSTVO OBCE
Pro zapisovatele
Možnosti zapisování – Zápis ze zasedání zastupitelstva
Lze zapisovat přímo během jednání zastupitelstva, což šetří čas a zajišťuje přesnost zápisu ze zasedání zastupitelstva. Navíc je možné zápis doplňovat i po jednání pro další kontrolu a upřesnění informací obsažených v zápisech ze zasedání zastupitelstva.
Rychlé navázání na přípravu
Navázání na přípravu zasedání zastupitelstva umožňuje snadné přenesení připravených podkladů a informací do zápisu ze zasedání zastupitelstva, což usnadňuje a zrychluje proces tvorby zápisu jednání.
Flexibilní tvorba zápisu
Možnost nejprve vygenerovat podklady na jednání, ručně zapsat poznámky a následně zápis dokončit, dává zapisovatelům flexibilitu v tvorbě zápisu a přizpůsobení procesu svým preferencím.
Přehledný zápis jednání
Přehledná struktura zápisu zajišťuje snadné čtení a procházení zápisu jednání, což usnadňuje orientaci v obsahu a vyhledávání konkrétních informací.Automatické číslování bodů a usnesení
Digi-Správa eliminuje potřebu ručně číslovat jednotlivé body a usnesení. Vše je číslováno automaticky.Zvukové přepisy jednání do textu
Převod zvukových záznamů na text zajišťuje přesný a kompletní přepis jednání. Umožňuje snadné vyhledávání konkrétních pasáží, což zapisovatelům usnadňuje orientaci v průběhu jednání. Díky přepisu do textu mají zapisovatelé k dispozici přehledný a strukturovaný záznam, který je snadno prohledatelný.ZASTUPITELSTVO OBCE
Pro tajemníky a asistenty
Přehledná evidence jednání
Přehledná evidence všech jednání umožňuje tajemníkům snadno procházet a vyhledávat informace o předchozích jednáních, čímž zajišťuje efektivní správu a dostupnost veškerých relevantních dat.
Správa bodů jednání
Možnost vytvářet, editovat a spravovat jednotlivé body jednání umožňuje tajemníkům flexibilně připravovat program jednání a aktualizovat ho podle potřeby.
Tvorba důvodových zpráv
Tvorba důvodových zpráv usnadňuje tajemníkům detailní popis a správu podkladů k jednotlivým bodům jednání.