DIGI-SPRÁVA
Zápis z valné hromady
Zápis z valné hromady může být prováděn přímo během jejího průběhu, což nejen šetří čas, ale také zaručuje přesnost. Tento zápis lze následně upravit a doplnit pro další kontrolu a zlepšení obsahu. Veškeré potřebné dokumenty a materiály pro tvorbu zápisu jsou systematicky uloženy na jednom místě a snadno dostupné. Tento efektivní systém výrazně usnadňuje a urychluje proces tvorby zápisu z valné hromady, což v konečném důsledku šetří čas, který by jinak byl ztracen při hledání a procházení různých zdrojů a souborů.
Prostředí pro zápis z valné hromady
Prostředí pro přípravu zápisu z valné hromady je přehledné a vytvořené s ohledem na potřeby účastníků. Tato organizace ušetří čas při organizaci všech potřebných informací a úkonů spojených s přípravou zápisu z valné hromady.
Dokumentace bodů z jednání jedním kliknutím
Veškeré dokumenty a materiály související se zápisem z valné hromady jsou uloženy na jednom místě a snadno dostupné. Tím se eliminuje potřeba ztrácet čas hledáním a procházením různých zdrojů nebo souborů při přípravě zápisu z valné hromady.
Jednoduchý a elegantní zápis z valné hromady
Automatická tvorba atraktivní vizuální prezentace pro konkrétní jednání, a to bez nutnosti manuálního vytváření.
Přehledná evidence a snadné vyhledávání
Evidence usnesení z jednání zastupitelstva umožňuje systematicky a přehledně evidovat výsledky zasedání zastupitelstva, což usnadňuje vyhledávání a získávání informací o předchozích usneseních zápisu z valné hromady.
Rychlé vyhledávání pomocí klíčových slov
Vyhledávání skrze klíčová slova poskytuje rychlý a přesný přístup k zápisům, usnesením a podkladům.
ZÁPIS Z VALNÉ HROMADY
Pro zastupitele a členy rady
Přehled jednání – zápis z valné hromady
Přehledný seznam jednání je významným nástrojem pro zastupitele, který jim výrazně usnadňuje orientaci v zápisu z valné hromady a dalších dokumentech spojených s jednotlivými body zápisu z valné hromady.
Jednotné místo pro podklady
Umožňuje snadný a rychlý přístup ke všem důležitým dokumentům a informacím spojených s daným jednáním. Tímto způsobem se můžou zastupitelé efektivně připravit na jednání a získat veškeré potřebné informace na jedno kliknutí.
Efektivní vyhledávání podkladů
Možnost vyhledávání podkladů umožňuje zastupitelům rychlé a efektivní vyhledávání konkrétních dokumentů a informací v souvislosti s jednáním.
Přístup odkudkoliv
Dostupnost odkudkoliv umožňuje zastupitelům přístup k systému a podkladům prostřednictvím internetu z libovolného místa a zařízení.
ZÁPIS Z VALNÉ HROMADY
Pro zapisovatele
Možnosti zapisování – Zápis z valné hromady
Lze zapisovat přímo během jednání valné hromady, což šetří čas a zajišťuje přesnost zápisu z valné hromady. Navíc je možné zápis doplňovat i po jednání pro další kontrolu a upřesnění informací obsažených v zápisech z valné hromady.
Rychlé navázání na přípravu
Navázání na přípravu zasedání zastupitelstva umožňuje snadné přenesení připravených podkladů a informací do zápisu ze zasedání zastupitelstva, což usnadňuje a zrychluje proces tvorby zápisu jednání.
Flexibilní tvorba zápisu
Možnost nejprve vygenerovat podklady na jednání, ručně zapsat poznámky a následně zápis dokončit, dává zapisovatelům flexibilitu v tvorbě zápisu a přizpůsobení procesu svým preferencím.
Přehledný zápis jednání
Přehledná struktura zápisu zajišťuje snadné čtení a procházení zápisu jednání, což usnadňuje orientaci v obsahu a vyhledávání konkrétních informací.
Automatické číslování bodů a usnesení
Digi-Správa eliminuje potřebu ručně číslovat jednotlivé body a usnesení. Vše je číslováno automaticky.
Zvukové přepisy jednání do textu
Převod zvukových záznamů na text zajišťuje přesný a kompletní přepis jednání. Umožňuje snadné vyhledávání konkrétních pasáží, což zapisovatelům usnadňuje orientaci v průběhu jednání. Díky přepisu do textu mají zapisovatelé k dispozici přehledný a strukturovaný záznam, který je snadno prohledatelný.
ZÁPIS Z VALNÉ HROMADY
Pro tajemníky a asistenty
Přehledná evidence jednání
Přehledná evidence všech jednání umožňuje tajemníkům snadno procházet a vyhledávat informace o předchozích jednáních, čímž zajišťuje efektivní správu a dostupnost veškerých relevantních dat.
Správa bodů jednání
Možnost vytvářet, editovat a spravovat jednotlivé body jednání umožňuje tajemníkům flexibilně připravovat program jednání a aktualizovat ho podle potřeby.
Tvorba důvodových zpráv
Tvorba důvodových zpráv usnadňuje tajemníkům detailní popis a správu podkladů k jednotlivým bodům jednání.